....sve genijalci u komentarima a kad pogledaš kružni tok većina nema pojma ni gde ni kako....pogledajte kružni tok imena Swindon Magic....tamo bi samo mogli sesti i plakati....
Poz iz Bayern
Instruktor novosadski bivši...
Čitam komentare nas neukih i neobrazovanih vozača i pitam se odakle nam pravo da komentarišemo šta ne valja kad nismo doktori nauka i nemamo ni jedan objavljen rad na SCI listi?
Valjda to struka treba da kaže a ne mi što svaki dan blejimo po tim kružnim tokovima po pola sata i pitamo se koji stručnjak je ovo osmislio?
Taj je verovatno bio slabo plaćen, ovi će sad bolje, lepše, brže...
katastrofa saobraćaja u Novom Sadu nije samo na kružnim tokovima, nego i na više mesta u gradu , ali se o tome NE SME PISATI ( tabu je tema i neće se objaviti da se ne uznemeriva "javnost" )
"sve lose je nasledjeno uz nadogradnju od njih."
Tipičan sns folirant.
Pogledaj naslov i temu teksta, pročitaj komentar, pa ospori poslednju rečenicu. Ne može. Sve što je izgrađeno je čestito. Za ono, kao i za ovo vreme. Jedino ljude nisu napravili kako treba. Ostalo je i izniklo puno kukolja. A korov je takav, brzo se razmnožava.
Ako je novi most deo tranzitnog pravca sa autoputa onda treba napraviti nadvožnjake na dva kružna toka na tom koridoru:
- na kružnom toku u Rumenačkoj na pravcu sa autoputa prema bul. Evrope
- na kružnom toku na bul. Evrope (Lidl) na pravcu od kasarne prema Telepu
Takođe, treba napraviti zasebno desno odvajanje:
- na k. toku od Rumenke prema bul. Evrope
- na k. toku kod Lidla od kasarne prema N. Naselju
Za tako nešto još uvek ima slobodnog prostora i minimum je ulaganja, a definiše pravac autoput-Srem kao prioritetni bez skretanja ostavljajući ostalim (gradskim) pravcima mogućnost lakšeg prolaska i manje ukrštanja.
Ili, ako je problem kod kružnog toka u Rumenačkoj sa nadvožnjaka ići na nadvožnjak prema bul. Evrope, neka onda nadvožnjak ide u pravcu Novi Sad-Rumenka.
A što se tiče k.toka na Telepu, tu je već tesno za bilo kakvu nadogradnju.
SNS logika jos jednom blista. Sad je problem u kruznim tokovima, jer je grad prenaseljen i ponabijane zgradurine u kojima zive sns gradjani koi vole po porodici 3-4 polovnjaka. Tacno su kruzni tokovi problem hahahaahahaa
4 mil dinara da neko snimi Kruzni tokove ( nema ih vise od 10) I da prebroji broj vozila u periodima spica????
Pa to dva coveka urade za 15 dana… A kosta 30k€
"cist komunisticki recept,uradi u startu loše"
Vidi se da ne znaš o tom dobu ništa, samo naklapaš, jer si sigurno rođen kasnije.
Sve što je u to vreme građeno u saobraćaju i danas traje, za razliku od sadašnjeg fušeraja. Bul. Oslobođenja, trotoari, ivičnjaci ostali, a menjan samo asfalt.
Raskrsnica Bul. Evrope- Rumenacka je trebala biti nivelisana tj. vijadukt preko kruznog koji vodi od nadvoznjaka ka Bul. Evropu, a Rumenacka da je ostala ispod vijadukta. Sa izgradnjom mosta na drugom kraju Bul. Evrope ovo ce biti najzagusenija raskrsnica na gradskoj obilaznici. Prevelika je kolicina saobracaja na Rumenackoj a jos kad se mostom Bul. Evrope spoji sa mostom i sremskom stranom....
Prvo nakrcaju zgradurine a onda se cude kako infrastruktura ne moze to da apsorbuje!
Pa bravo genijalci!!!!
E sad, neko je strpao pare u dzep, a ostali su kao ovce koje uterujes u tor.
Ali zato su te ovce jako srecne kada na izborima dobiju dve crvene i litar ulja!
Ne znam zasto nisu odmah napravljene dodatne trake pre kruznog za one koji skrecu desno i kojima se ne bi ulazilo u kruzni tok, kao na bul. Evrope kad se skrece desno u Kornelija Stankovica?
Novi Sad je nekada imao "Zavod za izgradnju grada" u okviru kojeg je postojalo odelenje za
saobraćaj. To odelenje je bilo toliko jako , da je radilo studije saobraćaja za Bagdad i
za druge gradove i za druge projekte.
Nekadašnji generalni direktor zavoda ( ne smem mu reći ime ) tražio je onomad u firmi da treba biti više magistara i doktora nauka i da firma mora biti referentna sa kadrovima i znanjem i urađenim projektima , A NE DA ZAVISI od drugih.
Da se u firmi treba podržavati obrazovanje u tim smerovima u deleu , a ne na rečima.
Međutim to se nije cenilo , jer da budeš magistar ili doktor -- to je jako teško , a mnogi to ne vole.
Narcos Open Balkan se bavi procenom kružnih tokova.
Pravilo desne strane u kružnom otoku kad ukinu, tada mogu da uvode nove tužne rokove.
Teško je s ovim narodom i njegovim Narcos-ima na vlasti.
Kako će tek da izgleda gužva na kružnom toku kod Bul. Patrijarha Pavla, Evrope i ulice Cara Lazara, kada naprave trospratni vijadukt, preko koga će se Sremci kao padobranci uključivati?
Besplatan savet:
Umesto tkzv. Limana 5, produžite N. Fronta prema Telepu i spojite sa budućim produžetkom Bulevara Evrope ka mostu. Naravno, ne pravite vijadukt.
hahaha još jedan način za klepanje love, izrada studije od 3,3 miliončića, za ono što svi znamo, vidimo i osetimo.
Bez nadvožnjaka iznad kružnih tokova i ranijih skretanja pre kružnog, neće se rešiti saobraćajni kinesko-indijski sindrom.
Jedini kruzni tok koji je valjano uradjen je na kraju ulice Marka Miljanova ( kod Kvantasa) ! Sve ostalo namerno gradjeno sa falinkama,losim materijalima a o losoj propusnoj moci toka i da ne govorimo, cist komunisticki recept,uradi u startu lose,onda izmisli neke studije i renoviraj !! Ne treba tu studije-ispitivanje,samo stanete pored i gledate nepotrebne kolone, narod cuti kao poslusne ovce a okupljaju se za neke vrbe i topole na Sodrosu i neko nasilje !!
Još pre neku godinu pri velikom opterećenju dolazila je policija na kružni tok kod Ludla da glumi semafor.
Inače, bulevaru Evrope ne gine izdizanje od tla možda i celom dužinom jer se pravci sever-jug (Rumenka) i pravac zapad-istok (Futog, Novo Naselje) međusobno blokiraju. Na kraju će biti kao autoput kroz Beograd, samo što je tamo on ispod nivoa.
Samo vi suzite sto vise te kruzne tokove i tamo gde ima mesta (Bul Evrope-Autoput), ostavite samo dve uske trake i OBAVEZNO pesacki na samom kruznom, nikako ga nemojte izmestiti 10-20m dalje i eto vam guzve. P.S. komentar "Kup je bitan" je skroz na mestu.
Juče malo posle 16h kolona na Bulevaru Evrope iz smera od autoputa je počinjala kod prvog kružnog kod bivšeg HINS-a, a završavala se kod trećeg kružnog na raskrsnici sa Rumenačkim putem, milelo se 5 km/h, i onda skoro nikog na deonici pored kasarne, tek kod Lidla odnosno četvrtog kružnog ponovo dvadesetak vozila u koloni. A što se onog petog tiče, kod raskrsnice sa "dva cara", onaj ko je postavio kružni tok na par metara od semaforisane raskrsnice je "genije", 2 bulevara se praktično ulivaju u 3 trake koje se pred samom raskrsnicom proširuju u 4, i tu je semafor kojim taj kružni tok gubi skoro svaki smisao čim se skupi 20ak vozila...
Kruzni tokovi su najbolje resenje za brzi protok saobracaja, bez obzira na guzve i opterecenost, ali mnogo veci problem su vozaci koji ne znaju da koriste kruzni tok na pravilan nacin, od ukljucivanja i iskljucivanja u kruznom toku do neustupanja prvenstva prolaza. Kruzni tok mora da omoguci fluidan saobracaj, da se uvek zmigavcem pri ukljucenju i iskljucenju drugim vozacima pokaze jasna namera gde se vozilo krece, da je reakcija vozaca i voznja brza u kruznom toku jer tu nema zastajanja ili da se mili po putu, zato sto se time usporava saobracaj i onemogucava da se drugi ucesnici pravovremeno ukljuce u kruzni tok.
Pre izgradnje trebala je da se radi studija opravdanosti izgradnje kruznih tokova, a sada je kasno (mozda se i radila, ali kako...). Utučene su velike pare u iste, a sada rešenja ne valjaju... Tako ozbiljna infrastruktura se ne radi danas za sutra, vec treba da bude funkcionalna 30-50 godina. I sad ce neka "zverka" sa FTNa da uzme pare direktno ili preko sestrinske projektanske firme.
Probleme u saobraćaju nije napravio kruzni tok, vec neplanska gradnja. Treba se resiti raka pre nego sto zahvati i ostale raskrsnice.
Ovaj kod Spensa , nakaradno nazvan turbo je najopterećeniji ; 50 m ispred semafor , 50 m semafor iza kružnog toka . I malom detetu je jasno da je sve rađeno zbog tog semafora kod Promenade ...
Mogu samo napisati da u NS vlada opsti haos i rasulo u Saobracaju koje nikada nije zabelezeno!!! Sta drugo pisati…gradjani su ovo hteli i dobili su i dobijace jos mnogo toga!!!
Када се иде из Булевара Европе према К. Станковића никада нема гужве зато што се не улази у кружни ток већ постоји посебна трака за искључење. Када би било тако и у смеру од Руменачког пута и из Бул. В. Војводе Степе, проток саобраћаја био би знатно бржи. Исто важи и за остале кружне токове.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Grad naručio studiju: Koliko su opterećeni novosadski kružni tokovi?
Gorica Nikolin
gorica@021.rs
Novi Sad
•31.08.2023.
•13:30 > 14:07
Komentari 36
StevaDžo
Poz iz Bayern
Instruktor novosadski bivši...
Vozač
Valjda to struka treba da kaže a ne mi što svaki dan blejimo po tim kružnim tokovima po pola sata i pitamo se koji stručnjak je ovo osmislio?
Taj je verovatno bio slabo plaćen, ovi će sad bolje, lepše, brže...
seljak
Neko pamti
Tipičan sns folirant.
Pogledaj naslov i temu teksta, pročitaj komentar, pa ospori poslednju rečenicu. Ne može. Sve što je izgrađeno je čestito. Za ono, kao i za ovo vreme. Jedino ljude nisu napravili kako treba. Ostalo je i izniklo puno kukolja. A korov je takav, brzo se razmnožava.
Nikola
- na kružnom toku u Rumenačkoj na pravcu sa autoputa prema bul. Evrope
- na kružnom toku na bul. Evrope (Lidl) na pravcu od kasarne prema Telepu
Takođe, treba napraviti zasebno desno odvajanje:
- na k. toku od Rumenke prema bul. Evrope
- na k. toku kod Lidla od kasarne prema N. Naselju
Za tako nešto još uvek ima slobodnog prostora i minimum je ulaganja, a definiše pravac autoput-Srem kao prioritetni bez skretanja ostavljajući ostalim (gradskim) pravcima mogućnost lakšeg prolaska i manje ukrštanja.
Ili, ako je problem kod kružnog toka u Rumenačkoj sa nadvožnjaka ići na nadvožnjak prema bul. Evrope, neka onda nadvožnjak ide u pravcu Novi Sad-Rumenka.
A što se tiče k.toka na Telepu, tu je već tesno za bilo kakvu nadogradnju.
SNS PINK N1 NASILJE
Rale
Pa to dva coveka urade za 15 dana… A kosta 30k€
/
ja sam rodjen tokom njih, bili su nevidjeni foliranti.
sve lose je nasledjeno uz nadogradnju od njih.
treba biti iskren.
ti pamtis samo onaj perid 70ih i 80ih
tito je granice otvorio 69-e.
Skoro kao ekspert
Zaslužili ste barem pola od odvojenog budžeta.
1,5 mil za gospodina!
Neko pamti
Vidi se da ne znaš o tom dobu ništa, samo naklapaš, jer si sigurno rođen kasnije.
Sve što je u to vreme građeno u saobraćaju i danas traje, za razliku od sadašnjeg fušeraja. Bul. Oslobođenja, trotoari, ivičnjaci ostali, a menjan samo asfalt.
Zeka
vozač
Zebra
Koferce
Pa bravo genijalci!!!!
E sad, neko je strpao pare u dzep, a ostali su kao ovce koje uterujes u tor.
Ali zato su te ovce jako srecne kada na izborima dobiju dve crvene i litar ulja!
Pele
seljak
saobraćaj. To odelenje je bilo toliko jako , da je radilo studije saobraćaja za Bagdad i
za druge gradove i za druge projekte.
Nekadašnji generalni direktor zavoda ( ne smem mu reći ime ) tražio je onomad u firmi da treba biti više magistara i doktora nauka i da firma mora biti referentna sa kadrovima i znanjem i urađenim projektima , A NE DA ZAVISI od drugih.
Da se u firmi treba podržavati obrazovanje u tim smerovima u deleu , a ne na rečima.
Međutim to se nije cenilo , jer da budeš magistar ili doktor -- to je jako teško , a mnogi to ne vole.
Zokins
ma marjan
Tokovnik
Pravilo desne strane u kružnom otoku kad ukinu, tada mogu da uvode nove tužne rokove.
Teško je s ovim narodom i njegovim Narcos-ima na vlasti.
Samo posmatram
Besplatan savet:
Umesto tkzv. Limana 5, produžite N. Fronta prema Telepu i spojite sa budućim produžetkom Bulevara Evrope ka mostu. Naravno, ne pravite vijadukt.
Ajme Nama
Bez nadvožnjaka iznad kružnih tokova i ranijih skretanja pre kružnog, neće se rešiti saobraćajni kinesko-indijski sindrom.
Dejan
Samo pitam
Što, hoće li da dižu kružne tokove na sprat .... ?
Apsurdistan
w
Inače, bulevaru Evrope ne gine izdizanje od tla možda i celom dužinom jer se pravci sever-jug (Rumenka) i pravac zapad-istok (Futog, Novo Naselje) međusobno blokiraju. Na kraju će biti kao autoput kroz Beograd, samo što je tamo on ispod nivoa.
Vlada
jova limanac
Sale NS
Sremac
Probleme u saobraćaju nije napravio kruzni tok, vec neplanska gradnja. Treba se resiti raka pre nego sto zahvati i ostale raskrsnice.
Zoran
NS
Bikic
Nikola
Malko su
Куп је битан
Hehe
Negde mora semafor,negde kružni tok!!
Das ist expert!!
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H